VEF I–11 –Treniņlidaparāts
 
a/s "Christine Backman" uzņēmums bankrotēja. Tā rezultātā galvenais konstruktors Kārlis Irbītis pārgāja strādāt uz VEF. 1935.g. Kārlis Irbītis ierosināja VEF ražot lidmašīnas. Pēc atgriešanās no Milānas avio izstādes, 1936. gadā Irbītis konstruēja monoplānu I-11, kas pārspēja pasaules rekordu ātrumā, taču tas netika fiksēts (attālumu no Rīgas līdz Kauņai 240km I-11 veica stundā un divdesmit minūtēs). 1937. gada 26. aprīlī VEF I–11 pabeidz 1000 km lielu lidojumu pa Latviju. Uz I-11 bāzes Irbītis konstruēja mācību iznīcinātāju I-12.
 
VEF I–12 –Treniņlidaparāts
 
Uz I-11 bāzes Irbītis konstruēja mācību iznīcinātāju I-12. 1937.g. vasarā I-12 piedalījās Anglijas sacensībās King Cup Race un ieguva 1. godalgoto vietu, turklāt arī I-12 ieguva starptautisku atzinību. Vēlāk ar šo lidmašīnu tika uzstādīti vairāki rekordi.
 
 
 
 Tehniski– taktiskie parametri.  
Modelis   I–11
Spārna izmērs, metros  
Garums, metros  7.1
Augstums, metros  1.9
Spārna laukums, m2  9.3
Masa, kg  
  tukša lidaparāta  
  maksimālā pacelšanās masa  
Dzinēja tips  1x
Dzinēja jauda, z.s.  90
Maksimālais ātrums, km/h  230
Kreiserātrums, km/h  
Nolidošanas attālums  800 km
Pacelšanās ātrums, m/min  
Maksimālais lidojuma augstums  4000
Ekipāža, cilv.   2
 
 
 
 
 
 
 
 











 
 
Dizains un web izstrāde: @ Ainis Lociks 2006
pēdējās izmaiņas 2007.07.26
Uz augšu      

 

  Locations of visitors to this page           Rambler's Top100    
Visitor Map
Create your own visitor map!
 

     
Hosted by uCoz