VEF I–18 -?
 
Diemžēl informācija par šo lidaparātu ir ļoti skopa, bet zināms, ka tā radusies, izpildot Latvijas Aerokluba pasūtījumu par divām I-8 lidmašīnām. Tā kā Aeroklubā bija mazpieredzējuši lidotāji, tad šīs I-8 lidmašīnas bija jāveido "piedodošākas". Lidmašīnas konstrukcija tika vienkāršota. Abas lidmašīnas tika apgādātas ar Cirrus "Minor" dzinēju. Šī lidmašīna bija pēdējais etaps I-8 attīstība un tika nosaukta par VEF I-18. Diemžēl, bet dēļ Padomju iebrukuma, neviena no šīm lidmašīnām netika pabeigta. Lidmašīnu konstruēja Kārlis Irbītis.
 
 
 
 
 
 Tehniski– taktiskie parametri.  
Modelis   I–18
Spārna izmērs, metros  
Garums, metros  
Augstums, metros  
Spārna laukums, m2  
Masa, kg  
  tukša lidaparāta  
  maksimālā pacelšanās masa  
Dzinēja tips  
Dzinēja jauda, z.s.  
Maksimālais ātrums, km/h  
Kreiserātrums, km/h  
Nolidošanas attālums  
Pacelšanās ātrums, m/min  
Maksimālais lidojuma augstums  
Ekipāža, cilv.  
 
 
 
 
 
 
 
 











 
 
Dizains un web izstrāde: @ Ainis Lociks 2006
pēdējās izmaiņas 2007.07.26
Uz augšu      

 

  Locations of visitors to this page           Rambler's Top100    
Visitor Map
Create your own visitor map!
 

     
Hosted by uCoz