VEF I–14 – Treniņlidaparāts
 
Lidmašīnas pirmais lidojums notiks 1937. gada 19.novembrī.
Irbīša konstruētā lidmašīna I-14 izmēģinājumos 1938. gada 23. aprīlī pilota Bandenieka vainas dēļ cieta avārijā, lidaparāts guva nelielus bojājumus. Nezināmu iemeslu dēļ šis projekts netika vairs turpināts un lidaparātu pilnībā izjauca - iespējam, tādēļ, ka Irbītim padomā bija labāka konstrukcija.
 
 
 
 
 Tehniski– taktiskie parametri.  
Modelis   I–14
Spārna izmērs, metros  8.0
Garums, metros  7.3
Augstums, metros  2.20
Spārna laukums, m2  
Masa, kg  
  tukša lidaparāta  
  maksimālā pacelšanās masa  
Dzinēja tips  1x Menasko B6S Pirat; sešcilindru ar gaisa dzeses sistēmu.
Dzinēja jauda, z.s.  200
Maksimālais ātrums, km/h  
Kreiserātrums, km/h  
Nolidošanas attālums  800 km
Pacelšanās ātrums, m/min  
Maksimālais lidojuma augstums  4000 m
Ekipāža, cilv.  1
 
 
 
 
 
 
 
 











 
 
Dizains un web izstrāde: @ Ainis Lociks 2006
pēdējās izmaiņas 2007.07.26
Uz augšu      

 

  Locations of visitors to this page           Rambler's Top100    
Visitor Map
Create your own visitor map!
 

     
Hosted by uCoz