|
VEF I–14 – Treniņlidaparāts
Lidmašīnas pirmais lidojums notiks 1937. gada 19.novembrī.
Irbīša konstruētā lidmašīna I-14 izmēģinājumos
1938. gada 23. aprīlī pilota Bandenieka
vainas dēļ cieta avārijā, lidaparāts guva nelielus
bojājumus. Nezināmu iemeslu dēļ šis projekts netika
vairs turpināts un lidaparātu pilnībā izjauca - iespējam,
tādēļ, ka Irbītim padomā
bija labāka konstrukcija.
Tehniski– taktiskie parametri. |
|
|
Modelis |
I–14 |
Spārna izmērs, metros |
8.0
|
Garums, metros |
7.3 |
Augstums, metros |
2.20 |
Spārna laukums, m2 |
|
Masa, kg |
|
tukša lidaparāta |
|
maksimālā pacelšanās
masa |
|
Dzinēja tips |
1x Menasko B6S Pirat; sešcilindru ar gaisa dzeses sistēmu. |
Dzinēja jauda, z.s. |
200 |
Maksimālais ātrums, km/h |
|
Kreiserātrums, km/h |
|
Nolidošanas attālums |
800 km |
Pacelšanās ātrums, m/min |
|
Maksimālais lidojuma augstums |
4000 m |
Ekipāža, cilv. |
1 |
|
|