|
VEF I–15 (I–15a
un I–15b) - Mācību vienvietīgais militārās aviācijas
monoplāns
Kara ministrija pasūtīja VEF’am izgatavot vairākus
SV-5 tipa lidmašīnas. VEF’a aviācijas
nodaļas konstruktors Irbītis SV-5
konstrukciju uzlaboja un izveidoja I-15.
Darbi pie tā konstruēšanas sākās 1938. gada vasarā.
1939. gada aprīlī notiek VEF I–15a pirmais lidojums, taču darbi pie VEF
I-15 neturpinās PSRS iebrukuma dēļ.
Tehniski– taktiskie parametri. |
|
|
Modelis |
I–15 |
Spārna izmērs, metros |
8.0
|
Garums, metros |
7.1 |
Augstums, metros |
2.1 |
Spārna laukums, m2 |
9.3 |
Masa, kg |
|
tukša lidaparāta |
|
maksimālā pacelšanās
masa |
|
Dzinēja tips |
|
Dzinēja jauda, z.s. |
I–15a - 200; I–15b - 210 |
Maksimālais ātrums, km/h |
I–15a - 314; I–15b - 330 |
Kreiserātrums, km/h |
|
Nolidošanas attālums |
|
Pacelšanās ātrums, m/min |
|
Maksimālais lidojuma augstums |
|
Ekipāža, cilv. |
|
|
|